Nu söker vi en Kund- och marknadsassistent till ett vikariat inom Borås Kommuns Parkering

Nu söker vi en Kund- och marknadsassistent till ett vikariat inom Borås Kommuns Parkering
Sista ansökningsdag har tyvärr passerat och det är inte längre möjligt att ansöka. Kolla gärna på våra andra lediga tjänster eller kontakta oss på kontakt@capus.se.

Nyckelinformation

Jobbtitel:
Kund- och marknadsassistent
Arbetsgivare:
Borås Kommuns Parkerings AB
Placeringsort:
Borås

Kontakta konsult

Pia Strandh

Head of Business area - Public Sector
Borås Kommuns Parkerings ABs arbetar för att erbjuda bästa tänkbara service kring parkering för besökare, verksamma och boende.  Genom att ligga i framkant av utvecklingen bidrar vi till att Borås blir tillgängligt för alla, nu och i framtiden.

Nu söker vi en Kund- och marknadsassistent till ett föräldravikariat på minst ett år med start 1 december eller efter överenskommelse. Tjänsten inrättades nyligen för att ge att ge god service till våra kunder samtidigt som vi växer och utvecklas.

Välkommen till oss!
Vi är ett litet bolag med 18 anställda. Det gör att varje individ hos oss blir en stor del av vilka vi är och det vi tillsammans skapar. Vi är måna om varandra, vill ha roligt tillsammans och värdesätter att våra olikheter bidrar till helheten. För oss är det viktigt att ha en välkomnande och prestigelös kultur där alla tar ansvar för helheten och hjälps åt när det behövs.

Vårt uppdrag
Vårt uppdrag är att erbjuda välbelägna attraktiva parkeringsanläggningar och driva parkeringsverksamhet. Vi arbetar ständigt med att utveckla, förnya och förbättra vår verksamhet. Vi ägs av Borås Stad och sitter centralt i Borås på Bryggaregatan. Läs gärna mer om oss på: http://www.parkeringboras.se/

Du ansvarar för god service och information till våra kunder
Du kommer att rapportera till vår Ekonomichef som har Kundtjänst inom sitt ansvarsområde. Dina ansvarsområden är:
  • Hantera våra digitala kommunikationskanaler genom att uppdatera, göra inlägg, lägga ut information och svara på frågor. I dagsläget inkluderar det vår hemsida, chatt och sociala medier.
  • Vi värdesätter att vara tillgängliga i telefon och mail och har en kundtjänst som är öppen vardagar. Här delar du arbetsuppgiften med befintlig personal och vi bedömer att det under en vecka utgör 10-50% av din arbetstid beroende av antal inkommande ärenden.
  • Beställa förändringar som omfattar IT-utveckling av webben vid behov för att den på bästa sätt ska serva våra kunder där fler kunder hittar svar på sina frågor och kan hantera sina ärenden on-line.
  • Du blir kontaktperson gentemot verksamhetsledare eller fastighetsägare där vi sköter deras parkering.
  • Vara sammanhållande och drivande i bolaget arbete med GDPR (EU:s dataskyddsförordning General Data Protection Regulation) och därmed den praktiska hanteringen av personuppgifter.
  • Genomföra och/eller agera beställare för kundundersökningar.
  • Vid behov initiera och genomföra eventuella kundträffar och informationskampanjer.
  • I mån av tid och vid behov genomföra interna administrativa arbetsuppgifter.
  • Ansvarar för att löpande utveckla ditt ansvarsområde.
Vad vi söker hos dig
Vi ser att flera olika bakgrunder kan vara passade för rollen, men du bör ha arbetat med kundservice eller annan typ av kundsupport. Du har även erfarenhet av administration, orderingång eller liknande, och det är meriterande om du har arbetat med marknadsföring och kommunikation samt har erfarenhet av att arbeta i Indesign.

Vi ser gärna att du har en eftergymnasialutbildning inom relevant område, till exempel marknadsföring, kommunikation eller service. Självklart har du också mycket goda datakunskaper. För rollen krävs också att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska.

Som person är du serviceinriktad, ansvarstagande och noggrann. Att bygga goda relationer kommer naturligt för dig och du räds inte nytt utan är nyfiken i en förändring. Du är en coachande kollega som lyssnar aktivt och gärna delar med dig av dina kunskaper och tankar. Då vi är en liten snabbfotad organisation behöver du vara flexibel och beredd på att göra varierande arbetsuppgifter.

Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Vi ser fram emot din ansökan
Vi ser fram emot din ansökan senast den 29 september. I denna rekrytering samarbetar vi med Capus. För ytterligare information kring tjänsten kontakta Pia Strandh på 073-340 92 13 eller pia.strandh@capus.se.

Kontakta oss gärna

Pia Strandh

Head of Business area - Public Sector